Fint väder med sol o jag e happy happy!

skönt att det snart e sommar! Varmt o jag kan rida igen... kan de bli bättre?.... hm nej? hihi.
Igår red jag även på en av skolans hästar o de gick bra men orkar inte riktigt ennu jobba me hästarna så fick vara lite på ena sidan av banan o göra de som min arm pallade av. Sen när skolan slutat följde jag med Anna då hon skulle hjälpa till på tävlingen som va igår. Först skulle jag bara följa med o kolla på några satarter men blev så sugen på att hjälpa till... så va där end till 8 på kvällen. Sen drog jag till stallet o skulle strunta i att rida för de va så sent men jag blev så sugen så jag tog en ritt iallafall. Skritta ut ett tag o sen blev de typ bara 10 min på volten... Både hon o jag e ju ur kondition så båda orkade nog bara så mkt... eller ah Bella skulle nog orka mer men inte jag:P
Nu ska jag dra på gympan... ush jobbigt. som sagt e ju ur kondition nu haha.
Ha det så bra! Pussar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0