Imorgon bär det av till pappa!

Fan va skönt! Imorgon slutar vi 2 och då drar jag direkt till pappa... Ska bli as skönt, så trött på skolan. Men vem e inte det? Aja de e skönt att komma hem då man känner att man varit här för mycket (på skolan asså) man e ju här dygnet runt!
Imorgon drar jag med 3 tåget... Robin skulle komma o möta mig sa han så slipper jag åka hem själv. Han skulle eventuellt följa med mig hem till pappa. Så får vi se vad vi hittar på sen.. Grilla kanske? Pappa  o syskonen ska endån bort på middag så då kan vi ju passa på o grilla o ta de lugnt! Känner att jag behöver det.
Aja nu har vi precis haft matte o ska snart ha tråkigt Tema!
Aja ha de så bra allihoppa! Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0