Onsdag.. vill ha fredag!

Hello !
nu sitter jag i datasalen me katta, ida o anna. Första lektionen var inställd så de var skönt. Kunde göra oss iordning i lugn o ro och ta det lugnt på frukosten:) skönt när de e så.
Vid kvart i tio ska jag dra till Fjällare där jag o min Tema grupp ska... vet jag faktiskt inte? Vi ska iallafall jobba med vårat arbete vi gör nu.
I helgen ska jag till pappa igen o då ska jag först till frissan o färga håret o sen ska jag umgås med pappa o syskonen. Jag o pappa bestämde förra helgen att vi skulle ut o åka me Cabben o ha picknick någonstans... mys mys... o de ska tydligen bli 15+ i helgen hörde jag nu av Anna. Perfekt ju!! (kanske kan övertala pappa o åka MC då;)?)
ne nu ska jag kolla lite annat o prata me Emma som just kom ner hit..
ha det bra! Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0