Ridit för första gången på 8 veckor!!!:D

Shit de va nästan 2 veckor sen jag skrev sist! Aja ska skärpa mig nu. Nu är påsklovet slut illafall:( ush hade så kul på lovet.
Jag åkte hem med Sara som går i in klass (tack 1000gngr för skjutsen!) Sen var jag hela helgen med släkt o vänner (tack för en underbar helg allihopa!!) Längtar hem som F*A*N nu... ush..
Aja jag åkte sen tillbaka till skolan på tisdagen o sen dagen efter blev de att ta tåget till Hbg då jag skulle passa huset medans han va i sälen. Även tack där allt gått folk som jag umgicks med under dagarna! Sen idag så kom jag tillbaka till skolan o de va slut på lovet:( Fy!!
Nu idag red jag faktiskt för första gången på 8 veckor!!! Fan va härligt det var! Gjorde lite ont en de va bara lite;) Jag red ut med anna o sen skulle hon rida vidare med Amanda till havet men jag väntar med det tills jag blir bättre. Kan inte hålla emot riktigt mycket ennu om hon skulle få för sig att tävla ed dom andra hästarna haha. Men men sen när anna drog galopperade jag lite på galoppbanan.... Kunde inte hålla mig! Haha de va skit kul iallafall..
Aja nej nu kom anna tillbaka helt blöt.... tur att jag inte följde med! haha
Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0