Lååång sovmorgon!

hello
sovit länge idag så jäkla skönt, sov enda till 1 idag. Kännde att det behövdes.
Har precis druckit Te då det behövdes till min hals, e fortfarande sjuk. Kul när det är Midsommar imorgon! Har inte bestämt mig än vad jag ska göra på imorgon men det jag har planerat än är nog:
1. Rida på morgonen
2. Åka till mina släktingar och äta o träffa dom lite.
3. Senare åka till Jonte o träffa folk.
Men vet inte hur jag ska göra med att åka till jonte för att där emellan är det typ 2 timmars resa o man kan göra mycket under dom timmarna:P Hatar att åka buss o tåg själv dessutom.
 Nu ska jag dra ut till stallet så man kommer någon vart idag.
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0