Provridit första hästen!

Nu klagar många på att jag slarvar me att skriva så får väll skärpa mig då! Idag va jag och provred en häst efter Calmon... en JÄTTE FIN valack som hette Ice Cool... Det gick jätte bra... hade lte problem bara med hans GIGANTISKA STEG! ohhh jisses! haha men men de va en jätte mysig häst:) ska kolla på honom igen på torsdag då jag även då ska testa ett 6årigt sto:) kul kul!
Nu känns det verkligen att jag ska köpa storhäst:) fett kul e de!!!
Nej nu ska jag sova.... skriver imorgon;)
Pussar<33

Kommentarer
Postat av: kajsa.koel lundin

Skicka mail till mig då jag glömt din mailadress. Nyfiken att få veta mer om hästen.

Kram från Mormor, Morfar och Malta

2009-06-02 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0