Regnig dag


Nu har jag varit ute i stallet hela dagen. Jag klarade mig undan från regnet när jag red Winnie men sen när det var dags för Bellas tur så började det spö regna! Fy satan va blöta vi blev! Så det fick bli en kort runda... eller ah de va egentligen länge om man tänker efter, det blev 30 minuters ridning o om man hade varit ute i stan eller ngt så hade man tyckt det varit en evighet:P
Men men båda skötte sig bra o jag blir mer o mer förälskad i Winnie för varje dag<3
Mamma o jag ska sätta oss tillsammans nu och kolla upp tävlingar till mig och Winnie, tror det blir om ca 3 veckor som jag´kan starta min första tävling. Tänkte anmäla henne till Lokal bara och typ 90-100 meter så vi sätter igång lugnt..
Puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Faan vad kul :) vill också tävla! Hoppning är det bästa jag vet :)

2009-06-19 @ 12:12:54
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0