Sommaren har kommit!!!

nu sitter jag i soffan med kussen linnea och kollar på bilderna från träninen idag.... Gud va fin min häst e !! Så glad över att ag köpte henne så de e inte sant. Mycket arbete väntar men de e värt allt!

Idag har jag bränt mig rejält! Först tränade jag i linne i nästan 2 timmar. Sen satt jag o linnea ute med min laptop i nästan 1 timme och kollade på film (supersugen, så jävla skön! haha) sen var det en lång runda med Hundarna:D! så nu e de bara framsidan man måste sola, gör jag imorgon. Det var mest ryggen o axlarna som tog färg idag....

Imorrn ska jag rida Bella på morgonen, linnea ska följa me och rida lite hon med:) Sen ska vi gå ut med grannens o min hund. Sen ligga o slappa i solen med hörlurar i och koppla bort allt annat! Sen träning me Winnie klockan 6...... Sen kanske det bär av till Sammi? Får se imorrn... Pussar<3

WINNIE!!!

Kommentarer
Postat av: Myy

Hej, jag skrev in min ponnys namn på google och trykte på en bild(det liknade henne) då jag kom in på denna bloggen.

Vet du vem Halebop "boppan" är? Ett sto född 97, shettis / arab.

DU kan svara som en kommentar på min blogg, eller på mail.

2011-03-20 @ 18:27:28
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0