Sommarlov!

Äntligen e de sommarlov och jag har fått min nya häst:)
nu har det snart gått en vecka på lovet och jag har hunnit göra en hel del:) Ridit varje dag på Bella och Winnie o träffat människor som: Jonte, Oscar, Per, Tobbe o Issa:) Så jäkla skönt o umgås med killkompisar dom e annorlunda på ngt sett.
Jaja med min ny häst Winnie går det superbra:) har börjat sätta igång henne lugnt nu då hon inte har varit igång sen Februari så hon har ju en liten mage^^ men hon e så söt endån. Har börjat me att rida ut o skritta o trava lite o sen göra lite lydnads övingar som omväxling.
Idag har jag varit jätte hängig då jag har fått feber o känner mig som ett vandrande lik. Så imorse red jag Bella och mockae en box... Efter det gick jag in o la ig o sov några timmar då mitt huvud kändes som en uppsvullen luftballong.
Efter det drog jag o mamma för att kolla på en eventuellt ny dressyrtränare och hon verkade vara jätte bra.. det är ridavstånd till henne så det är ju perfekt! :D
Efter det drog jag o mamma hem o jag red ut ed Winnie means mamma gick me Opi... Mysigt va det o det ble en långtur:) Kom inte in från stallet förens halv elva:P

Nej nu ska jag vila framför tv:n ett tag...
Pussar<33
Jag och Winnie <333 MIN LILLE KNUBBIS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0