snart e helgen slut

Hello!
Ennu en helg hos pappa som varit underbar:)
Igår var vi inne i stan och tog en promenad vid hamnen, efter det åkte vi fram o tillbaka till Danmark. På kvällen åkte jag in till stan och mötte Therese och hennes kompisar. Vi gick och åt på naturkompaniet. Efter det drog vi till Laserdome och hade svin kul! Förutom att jag blev så glad över att ha skjutit en kille som alltid lyckades döda mig så då när jg blev skit stolt över att jag skjutit honom, vänder jag mig om och springer in i en vägg!! Fan va pinsamt! Där står jag: hehe de där var mening alltså? Yeah right emilie.
Idag har jag varit hemma, tog en sväng med cabben och stannade ett tag hos maja sen drog hem o nu sitter jag här.
Imorrn bär det åt till skolan.. fy fan! pallar inte, har även matte prov imorrn som jag kommer loosa på!
Aja nu ska jag kolla lite tv..
Puss på er och sköt om er!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0