e jag en oturs tjej???

jag  börjar fundera på om jag har oturen ovanför mitt huvud hela tiden?? hm... kanske jag har? börja fundera på det nu när jag kom in till sjuksyster (va nere på fjällare och hade stalltjänst... när jag ska stänga den stora porten till sto stallet flyger dörren igen och jag fastnar med tre fingrar!!! fan va ont de gör!) sjuksyster sa direkt när jag kom in: jaha de e du Emilie... skadar du dig alltid eller? jag: hehe ja de verkar så?
fingrarna är helt blå vita? jag som ska provrida hästar imorgon:( men men kanske får vänta tills nästa vecka men e rädd att den jag vill ha hinner bli såld:( men ska prata med hon som har hästarna så får vi se....
skulle till sjuksyster vid 2 igen så ska hon kolla om de blivit bättre så får vi se va hon säger:/
Men men nu ska jag kolla film o vila lite:)
Puss på er alla!<33

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, ja du verkar alltid ha otur tjejen! :)

Jo med mig är det väl helt okej .. funkar.

haha, vad roligt att du skaffat dig kille :)

När kommer du hem? eller rättare sagt, när får du sommarlov?



Pussar

2009-05-28 @ 13:06:27
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0