Mycket plugg sista veckorna!

nu är det snart slut i skolan... sommarlov om 2 veckor! yey!!! har verkligen längtat till att få ledigt och ha kul hela dagarna!
I helgen va jag hos pappa igen o de va trevligt.... vi åkte till backen i danmark men vi åkte hem tidigt för de började regna... tråkigt.
i helgen ska jag till pappa igen med anna :) på fredag åker jag ner så då ska jag möta upp robin och oskar så då ska vi åka och hyra film:) på ´lördagen kommer anna då hon ska ha stallet på lördag morgon... på lördag kväll ska vi vara med Robin och oskar och kolla på film o grilla;) kul kul ska de bli:)
Nej nu ska jag plugga vidare! ha de bra:)
Pussar<33

Kommentarer
Postat av: rebecca - allt om min vardag

hejdäär :)

Du verkar må bättre. Skönt att höra!

Har du skaffat dig en pojkvän? ;)



Puss&Kram

2009-05-27 @ 21:51:14
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0