Slarvar!

Gud känner att jag slarvar jätte mycket med att skriva men de ska det bli ändringar på!
Nu är det fullrulle i skolan för att hionna med allt det sista innan sommarlovet!
Idag är C-klassen på liseberg så jag har lovat att passa Tilly Daniellas häst... Ska även rida tillys häst. Alltid kul att rida nya hästar:)
Det går bra med ridningen nu och min arm känns helt bra nu:) lite svag o lite stelt bara men annars går det fin fint:)
Håller på att sätta igång Bella nu och det går bra:) hon har lite dålig kondition men den börjar bättras:)
Nu sitter jag på sista lektionen och slutar om typ... 1 min?
När vi slutat ska jag och anna till matsalen och äta, efter det ska vi till Haverdal och handla mat tills i helgen då vi ska grilla ;)
Nu slutar vi så jag måste plocka undan datan:)
Pussar skriver senare ikväll eller imorgon:)
Pussisar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0